View Sidebar

 
  • facebook
  • twitter
  • youtube
 
Participa al 1er. Festival Internacional de Música per a Nens, Joves i Adults amb Trastorns Auditius

Participa al 1er. Festival Internacional de Música per a Nens, Joves i Adults amb Trastorns Auditius

24/04/2015 09:20

Festival Música VarsoviaEl pròxim 16 de juliol es celebrarà el 1er. Festival Internacional de Música per a Nens, Joves i Adults amb Trastorns Auditius “Ślimakowe Rytmy” (Ritmos Cocleares) a Varsòvia (Polònia).

En el marc del festival s s’organitza un concert únic en el món amb la participació de persones sordes, usuàries d’algun implant auditiu. Entre els quals es troba per descomptat l’implant coclear. Persones que canten, composen i/o toquen instruments. Tots els interessats es tenen que inscriure abans del 15 de juny del 2015, a la següent adreça (està en castellà) http://festiwal.ifps.org.pl/es/. Per via de l’eliminació, seran elegits aquells participants que, junt a professionals, actuaran a la gran gala del festival del 16 de juliol en l’Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego (Estudi de Concerts Witold Lutoslawski de la Ràdio Polaca) a Varsòvia.

Aquest festival és un projecte original del professor Henryk Skarżyński, qui en 1992, va realitzar la primera cirurgia d’implant coclear a Polònia i el primer en el món que en 2002 va col·locar un implant coclear en una persona amb pèrdua auditiva parcial.

Des de la Federació AICE animem a tots els amants de la música, usuaris d’implant coclear, que vulguin compartir la seva passió per la música, ja sigui cantant, composant o tocant, que no deixin escapar aquesta oportunitat.