Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de l’Implant Coclear, que ja sabeu es celebra amb motiu de la col·locació del primer dispositu el 25 de febrer de 1957, així que aquest any commemorem els 60 anys d’aquest primer implant coclear, us convidem a participar al següent acte:
TÍTOL: ‘Xerrant amb l’Hilda Furmanski’
DATA: dissabte, 11 de febrer de 2017 de 10:30h a 13:30h.
LLOC: Sala d’Actes de l’Edifici Francesc Masclans de Cotxeres de Sants (Plaça Bonet i Muixí nº 7, 4 pis 08014 Barcelona)
PONENT: Hilda Furmanski, fonoaudiòloga, primera Certificada AVT (Terapia Auditiva Verbal) en llengua castellana.
DIRIGIDA A: Xerrada interactiva per a pares, mares i familiars de nens usuaris d’implant coclear. Professionals relacionats amb la rehabilitació.
AFOROMENT LIMITAT
IMPRESCINDIBLE INSCRIPCIÓ PRÈVIA
Socis: GRATUÏT
No Socis: 10€ per persona.
No hi haurà servei de guarderia i els nens no hi podran ser a la Sala d’Acte mentres duri la xerrada.
És necessari confirmar l’assistència enviant un mail a [email protected], trucant telefònicament o enviant un fax al 93.331.74.75.
Us esperem!