View Sidebar

 
  • facebook
  • twitter
  • youtube
 
Taller dinamitzador per a adults amb implant coclear: Servei d’Emergències 061

Taller dinamitzador per a adults amb implant coclear: Servei d’Emergències 061

19/04/2017 16:16

El dimecres 10 de maig, el taller dinamitzador per a adults amb implant coclear comptarà amb la Núria Torres, Cap d’Unitat del Centre (Cartel adultos 061(catal341n).pub)Coordinador Sanitari del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, qui ens parlarà sobre les mesures d’accessibilitat a la comunicació amb les que compta el servei d’Emergències 061.

El taller ese realitzar a les 17:00h a la seu de la Federació AICE (Carrer de Fernández Duró 24 08014 Barcelona) i comptarà amb transcripció en directe en pantalla i bucle magnètic a la sala.

Com es pot posar en contacte amb el 061 en cas d’una emergència una persona sorda, usuària d’implant coclear? Amb quines eines compta aquest servei per fer caure les barreres de comunicació? En quines situacions podem recòrrer al 061? Són algunes qüestions de les que ens parlarà la Núria Torres. A més, els assistents podran exposar els seus propis dubtes i preguntes allà mateix i valorar si les mesures presentades són suficients o, fins i tot, cóm es podrien millorar.

Sentir-se segur i assistit en una emergència és important per a tots. Així que no perdeu l’oportunitat de saber cóm actuar.

Us esperem!

Taller gratuït per als socis de la Federació AICE.

 Imprescindible confirmar assistència a la Federació AICE, per telèfono/fax: 93.331.74.75 o e-mail: [email protected]